De vergrijzing slaat ook bij uw bestuur toe, vandaar deze oproep:

  • Welke, in de volkshuisvesting geïnteresseerde, persoon wordt de nieuwe secretaris van HuurdersBelangen Druten?
  • De Huurdersorganisatie van de huurwoningen in de gemeente Druten.
  • Vergaderen in een sociaal team; notuleren, verslagen maken, website beheren en digitale kennis is een vereiste!
  • Een vrijwilligersvergoeding voor gemiddeld circa een dagdeel per week staat hier tegenover. Contact via cees@huurdersdruten.nl.
  • De vernieuwde website is een aanrader om goed op de hoogte te blijven van het nieuws op huurdersgebied en over de volkshuisvesting in het algemeen. huurdersdruten.nl
  • U kunt voor een afspraak weer terecht op dinsdagochtend.
  • Wel graag een afspraak maken via 06 23 33 40 05 of met een e-mailbericht naar info@huurdersdruten.nl
  • We kunnen ook naar u toe komen als u dat wilt.
  • Op de website van de gemeente Druten kunt u alles vinden over wonen. druten.nl Bijvoorbeeld: verhuizen – bouwen en wonen – duurzaamheid.
  • De website woonwaarts.nl is er speciaal voor huurders van Woonwaarts.
  • Voor een woning of een andere woning entree.nu.
  • Bent u op zoek naar een meer passende woning, of wilt u verhuizen of ruilen neem dan contact op met Woonwaarts via info@woonwaarts.nl.
  • Een paar activiteiten die al geweest zijn c.q. waar we druk mee zijn: Huuraanpassing 1 juli 2020 – Woonvisie en Prestatieafspraken – 25 jarig bestaan en de Donatie – Lokaal Overleg – Overleg Woonbond m.b.t. Centraal Overleg – Bewonerscommissies op complex-, wijk- en buurtniveau – de acties over Huurbevriezing en huurverlaging.

Geef een reactie

Het e-mailadres wordt niet gepubliceerd. Vereiste velden zijn gemarkeerd met *